Ahad, 1 Mac 2015

THE SAME MONTH


ASALAMUALAIKUM...

semalam ingat boleh habiskan blokwalking...

tak habis juga...

1 rumah dekat 3 4 entri yang perlu disapa...

 tapi tak apa semua tu ada mengandungi ilmu kan.....

berpeluh juga berjalan ke rumah sahabat nie...

bermacam cerita bermacam ragam...

kutip ilmu selagi boleh dikutip...

percuma je tak perlu bayar...

belanja gambar lagi :-)) ...




HARI ULANG TAHUN MAK YAN..ANAK DAN MENANTU SEMUANYA BULAN 2....



ingatan
"tiap tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya ( yang membuktikan benarnya atau dustanya ) dan  kamu akan mengetahuinya "
( SURAH AL A' NAM : AYAT 67 )



22 ulasan:

  1. Balasan
    1. mmg sedap..kek keju disukaii
      ramai :-))

      Padam
  2. macam pergi beraya. kalau tak habis, sambung raya kedua dan seterusnya pulak...

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha....lebih kurang macam tulah sm...
      masuk rumah masak - jamu mata dgn mknan...
      masuk umah travel - jamu mata dengan gambar...
      masuk rumah motivasi - jamu minda dengan berfikir...
      masuk rumah keluarga - jamu hati dengan pelbagai aneka ragam...
      masuk rumah SM - jamu KERETA dengan hasil tangkapan...HAHAHA

      INDAHNYA DUNIA BLOGGER..

      Padam
  3. terima kasih singgah kat rumah yer...

    wahhhh ramainya sambut besday... tu kena buat besar2an tu macam wat kenduri dan doa dari kerabat handai.... (atau jemput blogger hahahaha)

    apa pun,... Happy Besday untuk semua...

    BalasPadam
    Balasan
    1. sama2 najib....umah najib paling tinggi nak daki tahu ..huhuhu

      hahaha lain kali boleh buat besar2an..najib support kek ...

      terima kasih najib :-))

      Padam
  4. Terima kasih kerana selalu bertandang ke rumah saya yg kadang2 tak ada apa2 yg sedap utk dijamu, hehehehe...

    BalasPadam
    Balasan
    1. sama2 lah kita jr...

      sebab ada benda untuk dijamulah yan selalu bertandangke rumah jr :-))

      Padam
  5. jalan2 free ok yan, cuma makan je skrg ni takde free kan heee

    BalasPadam
    Balasan
    1. aah kak....betul tu..nasib makan2 kat umah akak free...huhuhu

      Padam
  6. Betul tu Yan..
    Segalanya percuma di blog.. rugi kalau tak baca.

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu kak...daripada buang masa baik tambah ilmu..

      Padam
  7. ye setuju... bca blog kdg tk sempt nk drop komen....
    maaf ynti sbb selalu dtg lewat..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak apa kak..akak dah sudi jenguk pun dah alhamdulilah..terima kasih kak :-))

      Padam
  8. jadi megabirthdsay la ya..pakat2 sambut...

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha..yer kak kham..sambut kecik2 aje :-))

      Padam
  9. saya selalunya membaca entri yang terkini sahaja namun sebolehnya menurunkan komen yang tidak sekadar 'hai...' tetapi punyai isi...

    BalasPadam
  10. Sama la dgn akak yan selalu gak berjalan tapi selalu malu tinggalkan jejak....kikiki

    BalasPadam
    Balasan
    1. huhuhu..tak nak malu..tinggalkan jer jejak...baru ada ramai kawan datang rumah

      Padam
  11. Takpe, blogwalking tu mmg selalu je perlu ambil masa. Sebab nak betul2 baca apa yang blogger tulis dan tinggalkan komen. Baru la bermakna blogwalk kita tu.

    BalasPadam