Isnin, 25 Mei 2015

JIMAT DAN BAJET



ASALAMUALAIKUM...



alhamdulilah....siap juga akhirnya....

gigih yan menyiapkan kotak bekas tuala muka untuk diberi pada para tetamu...

sekarang nie hubby sedang menyiapkan meja jepun pulak... :-))

mana yang boleh buat sendiri..yan n hubby buat...

kalau semua nak beli rasa membazir pulak...

maklumlah anak bongsu....





24 ulasan:

  1. Alhamdulillah...

    semoga Allah permudahkan segalanya nanti... :)

    BalasPadam
  2. semoga semuanya berjalan dengan lancar

    BalasPadam
  3. okeylah tu memang boleh jimat ...rajin yan dan suami buat sendiri ya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. barang2 dah ada depan mata..tinggal di bikin mana yang reti :-))

      Padam
  4. salam. hee sonoknye anak makk nk kawen ;p

    BalasPadam
    Balasan
    1. wasalam...alhamdulilah..jodoh dah sampai :-))

      Padam
  5. kretifnya ..untung banyak kalau buay sendiri kan..

    BalasPadam
  6. Cantiklah tu Yan.. kalau beli dari yg dah siap pun tak ada bezanya cuma duit kena keluar lebih. Kalau pandai baik buat sendiri..

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulilah....yan dah siap mahal sangat..macam tak berbaloi...

      Padam
  7. Kalau kita kreatif banyak yg dapat dijimatkan. Masalahnya tentang saya ialah tangan tak begitu hidup, buat selalu tak menjadi...hehehehe...

    BalasPadam
    Balasan
    1. macam abah yan lah...tikus baiki labu :-))

      Padam
  8. betul tu, zaman sekarang, semua benda duit..jadi yg mana termampu utk kita jimat, kita jimatkan

    BalasPadam
    Balasan
    1. duit ..duit...dimana kau duit :-))

      Padam
  9. Buat sendiri lagi jimat yan...meja jepun tu nak di gayakan ape nnti yan? (mood bizibodi) 😜😜😜

    BalasPadam
    Balasan
    1. nak letak air gula dengan lauk rewang
      :-))

      Padam
  10. Walaupun Yan kata jimat... Tp cantik!.
    Yg penting, ikhlas dari hati.

    BalasPadam
  11. Rajin yan n hubby sediakan gift utk tetamu..

    BalasPadam
  12. semoga dipermudahkan urusan nanti ye kak yan

    BalasPadam
  13. walaupun buatan sendiri nampak cantik dan kemas kak yan,, bagus kak yan punya idea,,tak lah membazirkan ^_^,,

    BalasPadam
  14. rajin jugak la tu Kak Yan nak siapkan kotak2 tu..
    hehehe kalo CT tahla.. spupu2 nye goodies bag pun CT tak penah amek pduli hehe..

    BalasPadam