Ahad, 24 Mei 2015

USTAZ AZHAR IDRUS KATA



ASALAMUALAIKUM.. 







9 ulasan:

  1. betul tu yan,satu ketika dulu kakak tak suka tinggal kat tpt kakak ni,tapi kerana keterpaksaan akhirnya sudah jatuh cinta ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. mula2 macam serba tak kena...bila dah lama duduk baru rasa ada banyak perkara yang membahagiakan... :-))

      Padam
  2. Betul tu... seperti sekaya mana pun kita, semiskin mana pun kita, tinggal di rumah batu, kayu atau buluh, akhirnya bila mati nanti semuanya sama tinggal dalam rumah yang diperbuat dari tanah....

    BalasPadam
    Balasan
    1. yang membezakan kita hanyalah amal.. :-))

      Padam
  3. sangat betul. terkadang kita leka kejar dunia. nanti masing masing rumah sama.. kubur sahaja..

    moga kubur cerah dan lapang milik kita

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyallah amin..sama2 kita menjadi lebih baik :-))

      Padam
  4. tudia skali Ustaz kasi.. pedih peeedih hehe..

    BalasPadam