Selasa, 7 Julai 2015

5 CARA HIDUP LEBIH BAHAGIA


Asalamualaikum...




17 ulasan:

  1. In sha allah sama sama kita amalkan ;)

    BalasPadam
  2. macam senang je kan cara2 nak hidup dgn baik....akan cuba sematkan dalam hati agar tak mudah lupe....tq hadik ku yan....muah ciket :D

    BalasPadam
  3. nmpak mudah tp susah nk buat kan. sama2 lah kita usaha :-)

    BalasPadam
  4. Assalam Yan, tQ! entry ini.. moga kite semua jalani hidup yang lebihhhh bahagia... InshaAllah...

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum ...
    Sis Yan...

    Wow... Subhanallah... nice sharing.

    CnP ye...
    hihihihi

    BalasPadam
  6. Pilihan di tangan kita nak buat atau tidak. Nampak mudah bagi yg mahu melakukan kebaikan tapi sukar bagi yg sentiasa melihat kebaikan sebagai masalah...

    BalasPadam
  7. sabar tu macam makan makanan pahit. Tapi senyum macam makan gula-gula manis.

    BalasPadam
  8. insyaAllah kak

    moga kita lebih bahagia lepas ni ;)

    BalasPadam
  9. no 4 tu sukar kita nak lakukan,, kadang sudah berhabis baik pun masih terasa,, kadang2 kata yang lembut lebih menusuk berbanding kata2 kasar,, moga saya juga boleh menjaga hati orang lain,,

    sungguh manafaan perkongsian ni kak yan,,tq tq

    BalasPadam
  10. Insha Allah akan Zumal jadikan amalan...

    BalasPadam
  11. InsyaAllah..Moga kite semua menjadi orang yang bahagia di dunia dan akhirat.. ^_^

    BalasPadam
  12. in shaa Allah...mari amalkan

    BalasPadam
  13. eheheh comel je cara nak mengingatkan.. senang orang nak faham =)
    nice sharing Kak Yan.. hehe..

    BalasPadam
  14. Bismillah,

    Tips pertama yang saya perlu utuhkan kan.
    Sebab banyak beri pada suami, anak-anak, mak ayah, mertua.

    Alhamdulillah bahagia rasa melihat mereka bahagia dunia akhirat.

    BalasPadam