Isnin, 5 Oktober 2015

PASANGAN HIDUP



ASALAMUALAIKUM...







50 ulasan:

  1. Terbaik ayat2 UAI ni.. moga kita bahagia dengan pasangan kita selamanya.. sama2 redho dan terima seadanya kelebihan dan kekurangan masing2

    BalasPadam
  2. Pasangan hidup sepatutnya saling melengkapkan kehidupan antara satu dengan lain...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu kak cik..saling memberi dan menerima :-))

      Padam
  3. Balasan
    1. :-)) pengantin baru kena banyak belajar tau..

      Padam
  4. Betol sesangat tu yan....bersyukur dgn jodoh yg Allah atur untuk akak...moga Allah panjangkan umur khalifah kite :')

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan kak..peduli apa orang nak kata..yang penting kita bahagiakan kak

      Padam
  5. Sangat2 setuju Yan..
    moga pasangan kita semua mcm tu..InsyaAllah...:)

    BalasPadam
  6. Bersyukur lah dengan siapa jua pasangan kita...Allah telah jodoh kan kita utk dia

    BalasPadam
    Balasan
    1. Syukur alhamdulilah...jodoh Allah adalah yang terbaik..cuma kita kena pandai mencoraknya :-))

      Padam
  7. m'beri & menerima. omputih kata, give & take.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu...orang jawa kata KAEI dan TAMPANI :-))

      Padam
  8. yang selalu ada dengan kita tak kira susah senang kan kak yan

    ;)

    BalasPadam
  9. Doakan Nani kak Yan. Mudah mudahan yang ada dpn mata ni yang terbaik. In sya Allah :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Amin..insyallah..lelaki yang baik tidak akan membuat yang terlarang bila bersama kita..dan hormat mak yah dan diri kita..dan yang paling penting dia solat

      Padam
  10. ...kerana pakaian bukan ukuran sesebuah kebahagiaan.

    BalasPadam
  11. Pasangan yg baik, ialah mmg anugerah dari NYA yg sangat tidak ternilai

    BalasPadam
    Balasan
    1. Beruntung lah sesiapa yang dapat jodoh yang tepat hingga akhir hayat

      Padam
  12. alhamdulillah...pasangan yg baik..bkn diukur dari banyaknya harta..tp kemampuannya membimbing kejalan ALLAH..

    BalasPadam
  13. Ayat pendek tetapi penuh dengan isinya, itu yang penting agar melekat di dalam hati.

    BalasPadam
  14. tips baik untuk pasangan bahagia

    BalasPadam
  15. Dialah racun.. dialah penawar.. ;)

    BalasPadam
  16. Balasan
    1. Insyallah..tak lama lagi jumpa lah tu

      Padam
  17. Kena banyak sabar....perlu memberi dan menerima...

    BalasPadam
  18. Jom!.
    Teruskan mengumpul saham akhirat..
    Suami adalah gudang pahala utk seorang isteri.

    BalasPadam
  19. nasib baik...

    entah kenapa saya tak minat berserban. malah berkopiah pun bila ke masjid.

    BalasPadam
  20. betull.. smoga Allah simpan sorang utk CT ehehe..

    BalasPadam
  21. Tak perlu suamiku ustaz pun xpe. Hehe ^-^

    BalasPadam
  22. ayat2 yang sangat bagus..maaf iryanty...saya terkeliru blog tajuk apa..
    bila cek tadi rupanya ..nak terjah..alamak mana satu ya blog Iryanty..ha baru perasan x ada dalam list..so sorry

    BalasPadam
  23. ayat yg padat dan betull.. uai mmg terbaik

    BalasPadam
  24. teramat benar kalimat ustaz ini..

    BalasPadam
  25. betullah tu
    pasangan hidup tulah pelengkap kehidupan kita

    BalasPadam