Rabu, 18 November 2015

ADAKAH ANDA BINGUNG MENCARI TEMPAT MAKAN ???



ASSALAMUALAIKUM...


Selamat pagi semua ;-))

Hari ini johor cuti peristiwa...

Jadi malas nak masak...

Asyik makan kfc dn kedai nasi campur je...

Jemu juga kadang2...

Nak makan dekat kedai lain..

Bimbang tak sedap pulak...

Bayar mahal2 tapi tak puas hati...

Erm....BINGGUNG SUDAH !!!!





INGATAN
"barangsiapa yang buta (hati) ini , ia buta pula di akhirat dan lebih sesat jalannnya"
SURAH AL ISRAK : AYAT 78

25 ulasan:

  1. Makan kat mana pun boleh..janji halal, sedap, bersih dan boleh kenyang.. :)

    BalasPadam
  2. Hahhaa. Setujuu sangat kak Yan :)

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum yan,
    Selamat bercuti peristiwa...bestnya buleh santai2
    Makan di kedai kedai pun buleh janji halalan thoiyiban..

    BalasPadam
  4. wahhh cuti ye.. sungguh jeles..HAHHAAH :P

    BalasPadam
  5. tu la mummy pun ada masalah ni jugak... nak makan kat mana pun tak tau.. selalu tanya hero2 je nak makan kat mana sbb malas fikir..hehehehe :D

    BalasPadam
  6. Kalau balik johor akak suka pi makan kat ZZ sup tulang...yum...yum...perut kalau tengah lapo makan ape pon sedap yan....hehehe...tapi pastikan yg halal dan bersih.....selamat bercuti pada warga johor ^_^

    BalasPadam
  7. selamat bercuti yan...tempat makan yg selesa, bersih, sedap patut jadi pilihan.

    BalasPadam
  8. Salam Yan...memang selalu jadi macam tu...hihi..
    bila lunch jer pening mikir nak makan dimana.:):)

    BalasPadam
  9. Saya pula lain.... kalau isteri masak saya selalu pesan jangan masak sedap2 sangat nanti badan saya bertambah sedap! Kalau terpaksa makan di luar saya tak kisah sangat kedai tu masak sedap ke tak, yg penting kenyang...

    BalasPadam
  10. hahaha...sangat betul kak yan.. lagi lagi jenis manusia cerewet yang tak boleh makan itu ini..nak pilih tempat makan tu macam nak pilih tempat apa je...

    BalasPadam
  11. jawapan paling lejen, makan ajelah kat mana-mana pun..haha

    BalasPadam
  12. Assalamualaikum...itu memang soalan panas saya dan suami....tapi ada satu lagi soalan berkaitan.....Nak makan apa...?

    BalasPadam
  13. Smlm pun kakak sibuk cari tpt mkn yg sedap sebab bawak ank2'jalan2 ,sampai wasap kawan tnya dimana...kebetulan dia tinggal disitu.

    BalasPadam
  14. Kalau Mrs. A bingung nak masak apa hari ini??

    BalasPadam
  15. Mengopi kedai mamak...sarapan teh tarik,dgn samosa ckuplh..sedap plk tu..kdg air seteko kt rmh tk minum..nk mamak juga yan...

    BalasPadam
  16. always saja cemni Kak Yan.. CT ni hari2 makan luar..
    sebab x berbaloi nak masak.. hhehe mmg bab kedai makan memang seksa nak pilih..

    BalasPadam
  17. haah mmg susah nak jawab, nak nak zaman study ritu lahai

    BalasPadam
  18. kadang tu nak makan di luar tetapi makan bersama di rumah lagi best kan hehehe

    BalasPadam
  19. last sekali balik rumah masak nasi, masak sardin. itu jugak yang paling sedap hihihihi

    BalasPadam
  20. tiap hari!
    masalah yg takkan selesai ~ "nak makan mana?" "nak makan ape?"
    stress!!!

    BalasPadam
  21. itu sbb JM kurang mkn luar kak Yan sbb susah nak jawab bila org tanya soalan tu

    BalasPadam