Khamis, 26 November 2015

PEMBERITAHUAN



ASSALAMUALAIKUM....

Alhamdulillah...

Semalam petang selesai sudah mengepos penghargaan buat sahabat maya...

Arap sudi terima cendermata yang tidak seberapa dari yan...

Maaf juga kerana lambat menghantar pada sahabat..

Pada yang dah dapat sila maklumkan pada yan yer...

Hanya tinggal QASEH VEE tak dapat dijejak...

Apa2 pun terima kasih semua kerana sudi bagi alamat yang yan minta... 


JOM ZIKIR


INSYALLAH

INSYALLAH

INSYALLAH

INSYALLAH

INSYALLAH

INSYALLAH

INSYALLAH

30 ulasan:

  1. Semoga Allah permudahkan urusan kak Yan . InsyaAllah :)

    BalasPadam
  2. Asalam Yan..tahniah untuk kejayaan hantar . Tahnia kepada yang bakal menerima...amat dihargai..setuju ikut Yan zikir bersama..

    BalasPadam
  3. Semoga segala urusan dipermudahkan oleh Allah SWT...

    Aamiin...

    BalasPadam
  4. Kerja keras Yan dan menyudahkannya ye:)
    Apa pun malaikat Allah tak pernah lalai mencatat setiap kebaikan itu Yan.

    BalasPadam
  5. Insha Allah kak yan,, semoga sentiasa istiqomah,, lama dah tak singgah rumah kengkawan ^_^..

    BalasPadam
  6. Semoga usaha yan diberkati Allah..
    Semoga cenderahati yan selamat diterima oleh penerimanya.. dan semoga persahabatan di alam maya ini terus terjalin.. amin..

    BalasPadam
  7. Salam kak yan.. Alhamdulillah.. Nak jg hadiahnye.. Hihi..

    Kak yan.. Kalu kak yan nk oder jubah plus saiz nanti kakyan kontek iza deh.. Iza tunjuk gambar design.. Ni no yg boleh whatsapp 019 900 5689..

    Terima kasih kakyan.. Sb bg respond positif..

    Semoga Allah murahkan rezeki kak yan.. Dan keluarga kecik n besar.. Ameennn...

    BalasPadam
  8. Terima kasih Yan..
    mudah2an selamat sampai ke penerima..:)

    BalasPadam
  9. dpt memberi hadiah kpd sesiapa saja terlalu gembira rasa di hati kan yan...tahniah kpd yg menerima.

    BalasPadam
  10. Alhamdulillah.. I dapat x? hehe..

    BalasPadam
  11. Kak Yan, suka komen box macam ni.. kipidap.. hehe

    BalasPadam
  12. tahniah kepada yang dapat hadiah.. ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. mesti Aiza pun dapat kan kan kan heee

      Padam
  13. jom zikir tambah saham akhirat... :)

    BalasPadam
  14. kecik atau besar sesuatu pemberian itu bukan terletak pada saiznye...tapi pada perasaan ikhlas sewaktu memberi dan perasaan gembira ketika menerima...tq yan akak berbesar hati dan moga bertambah murah rezeki yan lepas ni...

    BalasPadam
  15. Moga rutin harian kak Yan dipermudahkanNYA.. ;)

    BalasPadam
  16. assalam kak Yan..lama x singgah sini..pos penghargaan buat rakan maya? utk JM ada tak hihhihi

    BalasPadam
  17. wah..bertuah sape dapat tu..
    moga murah rezeki yan.

    BalasPadam
  18. Assalamualaikum Yan,
    semoga sentiasa murah rezeki

    BalasPadam
  19. alhamdulilah...moga segala usaha yang dilakukan yan beroleh pahala berlipat ganda dari Allah...usaha untuk membuat sahabat maya gembira dengan pemberian yan, moga apa yang diberi itu selamat sampai kepada penerima

    BalasPadam
  20. Tahniah pada yang dapat. Semoga murah rezeki selalu

    BalasPadam
  21. kalau kira dapat kira bgtau nanti ye hihihi ;)

    BalasPadam
  22. tahniahnyer sape yg dpt hadiah k yan., kipidap ;p

    BalasPadam
  23. alhamdulillah Kak Yan dah dapat dah.. terima kasih..
    tapi mak mintak sebab letak kat meja kerja dia ehehe..

    BalasPadam
  24. kak Yan...JM dh terima ole2 dari kak Yan tu..terima kasih..dah update dlm blog

    BalasPadam