Rabu, 25 November 2015

TERIMA KASIH MUMMY


ASSALAMUALAIKUM...


Syukur Alhamdulillah ,

Tak sangka jadi TOP KOMENTAR bulan oktober di blog mummy , 

Rasanya kenal mummy melalui blog jm ,

MUMMY ,

terima kasih banyak2 kerana bagi yan FM2 yang cantik sangat2

Terutama yang kertas tu , cantik dan kreatif sangat2...

Moga mummy di beri kehidupan yang baik2 dan 2 hero yang soleh , insyallah amin...

Berasa Terharu sangat....  :-))


Sapa2 nak terjah blog mummy , 
sila lah Jengah 

notachentamummy.blogspot.com




28 ulasan:

  1. Tahniah yan dapat rezeki lagi dari teman maya...moga persahabatan berkekalan.

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah.

    Semoga berpanjangan ukhwah. :)

    BalasPadam
  3. Tahniah kak yan, rezeki tuu Alhamdulillah

    BalasPadam
  4. alhamdulillah...tahniah yan,seronokkan bersahabat secara maya ni, walaupun tak pernah jumpa tapi terasa dekat jee

    BalasPadam
  5. Tahniah Yan..moga murah rezeki selalu

    BalasPadam
  6. wahhh..tahniah Yan..cantik sangat :)

    BalasPadam
  7. hehehehe.. sib baik suka.. Sorii na tu je yang mummy mampu kasi.. hehhe

    BalasPadam
  8. Thanks na... mummy pun doakan Yan diberikan kesihatan yang baik-baik dan bahagia selalu ngan yg tersyg.. Amin

    BalasPadam
  9. tahniah yan.. :) semoga murah rezeki lagi..
    semoga mummy yg memberi pun bertambah lagi rezekinya.. :)

    BalasPadam
  10. TAHNIAH YAN..KAWAN2 BLOGGER KITA MMG BAIK N PEMURAH...

    BalasPadam
  11. tahniah yan wah dpt ole2 dari mummy ya
    bestnya semoga ukhwah berpanjangan

    BalasPadam
  12. Rezeki yan lagi tapi kali ni dari sahabat lain pulak...pasni bole la buat koleksi FM hadiah dari kawan2 blogger...mesti meriahkan

    BalasPadam
  13. Untung lor dpt hadiah. Alhamdulillah.

    BalasPadam
  14. Syukur alhamdulillah dapat jadi johan komentor...

    BalasPadam
  15. tahniah kak yan,, sejujurnya anie rasa kak yan memang seorang yang peramah walaupun tak pernah bersua muka ^_^,,

    BalasPadam
  16. tahniah.. comel hadiah dari mummy.. ;)

    BalasPadam
  17. aida sudah terjah and follow blog mummy julia.
    senegeri :)

    BalasPadam
  18. kak Yan pun dapat eh...cantik kan FM dari mummy tu

    BalasPadam
  19. Tahniah! IA cenderahati dari rakan maya excitednya memang lain sikit

    BalasPadam